Sámóczi AlexandraKoordinátor

Politológusként végeztem a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán. Ezt követően recepciósként dolgoztam a PTE-n, ahol főként nemzetközi hallgatókkal foglalkoztam. Ez egy jó lehetőség volt az angol nyelvtudásom fejlesztésére, mivel rengeteg emberrel találkozhattam a világ különböző pontjairól. Ezt követően igazgatási ügyintézőként kezdtem el tevékenykedni az ITD-nél. A kommunikációs és a szervezési készségek elengedhetetlenek a munkámhoz. Koordinálom az adminisztratív eljárásokat, biztosítom az irodai feladatok elvégzését. Segítséget nyújtok az emberi erőforrásokkal kapcsolatos tevékenységek kezelésében. Szeretem a csapatmunkát. Szeretem a kihívásokat, mivel azok lehetőséget adnak képességeim fejlesztésére.


I graduated as a Political Scientist at the Faculty of Humanities, University of Pécs (UP). Afterwards, I worked at the Chancellor Office of UP, as an English language receptionist, mainly help to international students. It was a good chance to improve my English language skills, as I met with different people from all about the world. Thereafter, I have started to work at the Insitute in 2018 ,as an Administrative Manager. Communication and organizational skills are essential to my work. I coordinate administrative procedures, provide clerical duties. I assist in handling of human resources activites, including personnel databases. I enjoy working in a team environment, and I get along well with people. I like challenging tasks, as these are providing opportunities to improve my skills. I used to say that everything can be solved, there is no impossible.